czwartek, 10 grudnia 2020

Custom źrebaka

Cześć. Chciałam Wam przedstawić nowego customa mojego autorstwa. Konik jest niefirmowy, kupiony za grosze w Tigerze.
Muszę przyznać, że jestem z niego dość dumna. Mimo paru błędów, wygląda całkiem nieźle.
Skoro o błędach mowa... Pewnie zauważyliście grudki. Niestety, jego tworzywo jest strasznie gumowe. Próbowałam go jakoś szlifować, ale to tylko pogarszało sprawę :(
Ma też kilka plusów. Bardzo podobają mi się jego oczy. Co prawda wyszły trochę sztucznie, ale przynajmniej są w miarę estetyczne.
Nie wiem, co jeszcze mogę o nim napisać.
To tyle na dziś :). PS Obiecuję, nowy post już wkrótce :D

4 komentarze:

  1. Co tu dużo mówić, konik jest śliczny, wykonanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Jedynie coś te kółeczko na nodze tak dziwnie wygląda, nie wiem, czy żeby był bardziej stabilny, to po to te kółko? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Tak, model się przewracał bez tego :/

      Usuń