niedziela, 27 grudnia 2020

Kantar i zimowa uprząż

Zonowu mnie chwilę nie było, ale wracam z paroma pracami.
Ostatnio zrobiłam taki oto kantarek. Wiem, nie jest idealny, ale na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że dawno nie robiłam nic w tej skali. Na dodatek, poraz pierwszy używałam paaków z muliny.
Mimo paru błędów (np. krzywej sprzączki, czy nieco za grubych i sztywnych pasków), kantarek wyszedł całkiem nieźle.
Zamierzam więcej ćwiczyć. Wykonywanie kantarów z pasków muliny nie daje super realistycznego efektu, ale spodobało mi się. Aktualnie robię pierwszy kantarek w skali SM! (no, tak jakby. Parę lat temu zrobiłam w tej skali kantar, ale lepiej pasował na klacz falabella Collecta i ostatecznie to ona go nosiła) Drugą pracą, którą chciałam Wam pokazać, jest świąteczna uprząż z tutorialu Koniki Ursza.
Jak napewno zauważyliście, nie dodałam żasnych ozdób. Nie wydało mi się to potrzebne, jednak przez to uprząż wygląda trochę "ubogo".
Łańcuszek wykonałam samodzielnie. Tak, ręcznie eobiłam każde jedno ogniwko. Wbrew pozorom, nie zajęło to bardzo wiele czasu. Saneczki również są mojego autorstwa. Mimo paru niedociągnięć, jestem z nich całkiem dumna.
Mam nadzieję, że spodobały Wam się te prace :). Do następnego!

8 komentarzy:

  1. O rety, aż takie wspomnienia wróciły – w lipcu tego roku robiłam prawie że ten sam kantarek, tylko czarny, ale wygląd miał prawie identyczny :). Ale przyznam, że Twój jest zdecydowanie ładniejszy i porządniejszy od mojego :D
    Śliczna uprząż – może skromna, ale przez to jeszcze ładniejsza c:
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo ładnie wygląda i trzyma się "kupy". :p Mam nadzieję, że będziesz tutaj zaglądać częściej, bo zyskałaś nowego czytelnika, który nie może się doczekać kolejnych wpisów!
    Pozdrawiam, Alive z Blue Merlle - Horse Farm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zamierzam :D Mam już parę fajnych zdjęć z sesji i niedługo zacznę opis mojej kolekcji. Fajnie, że tu jesteś ❤️

      Usuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda, wszystko jest estetyczne i widać, że starannie robione :) Może to dziwne, ale ogromnie podoba mi się łańcuch. Jakoś tak cx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest super! Sama cały czas produkuję podobne kantarki, są po prostu fajne! A uprząż bardzo dobrze leży na tej klaczce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń